Ticari Salto Trambolin 4 Kişilik Galveniz 366

Ticari-Salto-Trambolin-4-Kisilik-Galveniz-366
ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 13ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 14ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 15ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 16ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 17ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 18ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 19ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 2ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 3ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 4ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 5ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 6ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 7ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 8ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 9ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 10ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 11ticari salto trambolin 4 kisilik galveniz 366 galeri 12

Ürün Kodu TST-004-6
Marka TOYSMAR
Ölçüleri 1100x1100x700 cm
Kullanıcı Sayısı 4
Stok Durumu Stoklarımızda
Kapladığı Alan 121 m²
Taşıma Kapasitesi Her alan 320 kg dır.
Fiyat Sorunuz

Product Description

Ticari Salto Trambolin 4 Kişilik Galveniz 11x11x7m(366 lık Trb 1/3YerliLastik&Kemer)
SALTO TRAMBOLİN ÜRÜN PARÇA DETAYLARI VE ÖZELLİKLERİ
SALTO TRAMBOLİN DİREKLER : Ana gövdeyi oluşturan direkler çelik malzemeden imal edilmiştir. Gövdeyi oluşturan bu malzemeler Statik boya, galvenizli ve alimünyum olarak imal edilmektedir. Açık alanlarda kullanılmaya, UV ışınlarına, yağmura ve rutubete karşı dayanıklıdır. İsteye bağlı olarak salto trambolinler istenilen ölçülerde imal edilmektedir.
DİREK APARATLARI : Ana gövdeyi oluşturan parçaların birleşimlerini sağlar.
CNC birleşim ekipmanları (ithal vers.) : Bu parçalar cnc ile işlenip ana gövdeye kaynak kullanılmadan vidalama olarak bağlamaktadır. Parçalar darbelere ve paslanmaya karşı galveniz kaplanmıştır.
Lazer Birleşim ekipmanları kaynaklı : Lazerle kesilmiş olan birleşim ekipmanları kaynakla birleştirilmektedir.

SALTO TRAMBOLİNLERİ : Kullanılan yuvarlak trambolinler 250-350 cm çapında, taşınması, parçalanıp depolanması ve kullanımı gerektiğinde montajı çok kolaydır. Trambolinin gövdesi galveniz kaplı olup darbelere ve korozyona karşı dayanıklıdır.
İTHAL ZIPLAMA AĞI : İthal kumaştan imal edilmiştir. Alev yürümez özelliği vardır. Göz aralığı 1-2 mm dir. Güneş ışığına ve yağmura dayanıklıdır.
YAY : 3-3,2 mm kalınlığında çelik çekme telden imal edilmiştir. Tel sarımından sonra ısıl işleme tabii tutulmaktadır. Tel ömrünü uzatmak için Galveniz kaplaması yapılmıştır.

SALTO TRAMBOLİN LASTİKLER : Lastiklerimiz tekstil örgülü ve latex olmak üzere iki türdür.
10-12’lik YERLİ LASTİK : Tekstil örgülü yerli lastik kullanılmakta ve 1 e 3,5 uzamaktadır.1 Adetin taşıma kapasitesi 7 Kg dır.
12-14’lük İTHAL LASTİK : Latex ithal lastik kullanılmakta ve 1 e 7 uzamaktadır.1 Adet tekli lastik taşıma kapasitesi 8 Kg Çiftli 1 Adet taşıma kapasitesi 10 Kg.

SALTO TRAMBOLİN ÜÇGEN BAYRAKLAR :
BASKILI : Dijital baskı delikli malzemeden yapılmaktadır.
BRANDA : Düz renk branda kullanılmaktadır.

SALTO TRAMBOLİN KEMERLER : Yumuşak ve sağlam bir bel kemerinden ve bacakları saran iki bütünleşen parçadan oluşmaktadır. Kemerler, kullanıcının rahatlık (konfor) ve güven (emniyet) duygusunu tamamen sağlayacak yapıdadır. İthal ve yerli toka olmak üzere iki ürün kullanılmaktadır.

SALTO TRAMBOLİN ÇELİK HALATLAR : Sistemdeki tüm çelik halatlar 4-6-8 mm olup krom-çelik kullanılmaktadır.

SALTO TRAMBOLİN GERDİRMELER :
10-12’lik GERDİRME DÖKÜM : Döküm gerdirmelerin taşıma kapasitesi 250 ile 700 kg dir.
14’lük GERDİRME LİFTİN(İTHAL VERS.) : Lİftin özel üretim olan gerdirmelerimiz CE standartlarına uygun olarak imal edilmiştir. Taşıma kapasitesi 1250 kg dir.

SALTO TRAMBOLİN MAKARALAR : Yüksek yük taşıma kapasitesine sahip olan fırdöndülü makaralar kullanılmakta olup ,çekme halatlarının sıkışmasını ve aşınmasını önlemektedir.

SALTO TRAMBOLİN MOTORLAR : 500 kg çekme kapasiteli olan motorlarımız 1 yıl garantilidir.

Metal aksamın kontrolü ve bakımı

Salto trambolin çelik konstrüksiyon demonte bir sistem olarak kurulduğu için periyodik olarak kontrol edilmesi gerekmektedir. ( 7 günde bir )

Salto trambolinde metal aksam üzerindeki bağlantı civataları kontrol edilmeli, gevşeyen civatalar sıkılarak sağlamlaştırılmalıdır. ( 15 günde bir)

Boyalı malzemelerde çarpmalardan ve sürtünmelerden dolayı oluşan boya kabarmalarının rötuş boya atılarak paslanmalardan engellenmelidir. (30 günde bir)

Birleşim ekipmanları ve çelik halatlar kontrolü ve bakımı

Çelik halatların bağlı bulunduğu kurtağızlarının gevşemesi durumunda sıkılmalıdır. (7 günde bir )

Salto trambolinde direkleri sabitleyen ve dengeyi sağlayan çelik halat ve liftinler(gerdirme) periyodik olarak kontrol edilmeli, gevşeyen liftinler(gerdirme) sıkılmalıdır. Çelik halatlardaki tellerin kopmaları durumunda yenisi ile değiştirilmelidir. (7 günde bir )

Salto trambolinde lastik ile kemeri birbirine bağlayan fırdöndüler ve karabinalar periyodik olarak kontrol edilmeli, her hangi bir arıza durumunda yağlanıp çalışır hale getirmeli çalışmama durumunda yenisi ile değiştirilmelidir. ( 7 günde bir )

Reklam ve üçgen brandalarının rüzgârdan kaynaklanacak yıpranma ve yırtılmalardan dolayı kontrol edilmelidir. Yırtılma ve sökülmeler dikilerek tamir edilmelidir. ( 7 günde bir )

Lastiklerin ve emniyet kemerlerinin kontrolü ve bakımı

Salto trambolinde kullanılan ithal ve yerli lastikler günlük periyotlar halinde kontrol edilmeli, lastiklerde meydana gelen çatlamalar yırtılma ve kopmalardan lastiğin kullanım süresinin dolduğu anlaşılır ve kullanılmadan yenisi ile değiştirilmesi gerekmektedir. ( Günde bir )

Salto trambolinde bulunan kemerler kontrol edilmelidir, kemer üzerindeki dikişlerde meydana gelebilecek sökülmeler, yırtılmalar dikilerek tamir edilmelidir. ( 7 günde bir )

Salto trambolinin kullanılmadığı zamanlarda lastikler ve kemerler takılı vaziyette bırakılmamalıdır.

Motor kontrolü ve bakımı

Salto Trambolindeki motorlar elektrikli olduğu için sıvı temasından korunmalıdır.

Motorlar üzerindeki halatlar kontrol edilmeli, halatlardaki yıpranma ve zedelenme durumunda halat kullanılmadan yenisi ile değiştirilmelidir.( Günde bir)

Motor üzerindeki kumandaların sıvı temasından korunmalıdır.

Salto motorları üzerlerinde bulunan acil stop butonu emniyet amaçlı olup indirip kaldırılırken kullanılmamalıdır.

Trambolinlerin kontrolü ve bakımı

Salto trambolinin altında bulunan Trambolinlerin her kullanım sonrasında yerlerinin zıplama alanının merkezinde olduğu kontrol edilmelidir. ( Günde iki)

Trambolinde bulunan yaylar kontrol edilmeli, yerinden çıkan yay yerine takılmalıdır. (günlük)

Kırılan ve açılan yaylar yedeği ile değiştirilmelidir. (günlük)

Trambolinde branda minderler iskelete bağlantıları periyodik olarak kontrol edilmeli, çözülen ipler bağlanarak sağlamlaştırılmalıdır. (7 günde bir)

Trambolinde permatron zıplama ağı dikişleri ve yay halkaları periyodik olarak kontrol edilmeli, permatron zıplama ağındaki yırtılma, dikişlerdeki açılma, yay halkalarındaki kopma halinde trambolin kullanılmamalı, gerekli tamirat ve bakım işlemi yapılmalıdır. (7 günde bir)

Temizlik

Salto trambolin emniyet kemerleri ayda bir defa deterjanlı bez ile silinerek temizlenmeli ve kurulanmalıdır.

Trambolinlerde bulunan zıplama ağları ayda bir deterjanlı bez ile temizlenmeli ve sonrasında kurulanmalıdır.

Trambolinlerdeki brandalar haftalık olarak ( gerektiğinde günlük ) deterjanlı bir bez ile temizlenmelidir.

Motorlar üzerindeki ip halatlar deterjanlı bir bez ile temizlenmelidir. (30 günde bir)

Sezon sonu

Salto trambolin sezon sonunda söküldükten sonra tüm parçaları bakımlarını yapılıp demir ve metal parçaların kurulanarak paketlenmelidir.

Trambolin yayları sezon sonunda toplandığında kurulanarak ambalajlanması gerekmektedir.

Salto trambolinde bulunan motor grubu kontrolleri yapılıp görülen aksakları tamir edilir.

Salto trambolin direkleri üzerinde bulunan bağlantı ekipmanlarının vidaları kontrol edilir, gevşeyen vidalar sıkılır.

SALTO TRAMBOLİN EMNİYET KEMERİ BAKIM ve KULLANIM

Metal Aksamlar Kontrolü

Malzemenin yere düşmesi sonucu oluşan kılcal çatlaklıkları (alüminyum alaşımlılar için geçerli)

Malzemenin çalışma sırasında çevreye çarpması sonucu oluşan form değişiklikleri

Metal malzemede bulunan kilit sistemlerinin çalışıp çalışmadığı (otomatik vb. tokalarda)

Karabina

Kilit sisteminin çalışıp çalışmadığı

Yağlama (mekanizmanın rahat çalışabilmesi için ince yağ veya kuru yağlama sistemi ile artık ve bulaşık kalmayacak şekilde yağlanması)

Malzemenin çalışma sırasında çevreye çarpması sonucu oluşan form değişikliği

Metal malzemede bulunan kilit sistemlerinin çalışıp çalışmadığı (otomatik vb. tokalarda)

Kolonların Kontrolü

Kolon üzerinde yırtılma kesilme yıpranma olup olmadığı.

Güneşe maruz kalıp kalmadığı (aşırı güneşe maruz kalarak rengi solan kolonlu ürünler için üreticiye danışılması).

Metal tokalar arasına kolon sıkışmasından dolayı malzeme yorgunluğunun tespit derecesi kontrol edilmeli (gerekli ise üreticiye danışılması).

Dikişler

Emniyet kemerlerinin dikişleri kolon renginden farklı olmalıdır. Dikiş üzerinde yıpranma sökülme aşınma var mı?

Güneşten dolayı renk solması (üreticiye danışılmalıdır).

Yastık

Yastık emniyet kemerinin konforlu çalışabilmesi ve düşüş sırasında bel vb. bölgeleri desteklemesi için kullanılır.

Yastıkta oluşan form bozuklukları

Dikişler kopma yırtılma sökülme gibi bozukluklar.

İTHAL LASTİK MUHAFAZASI VE KULLANIMI

Lastikler kullanımda olmadığı zamanlarda güneş ışığından korunmalıdır.

Lastikler işletme kapatıldığında üzerinden çıkartılıp serin yerde muhafaza edilmeli ve mümkün olduğunca konulduğu yerlerde birbirine temasından kaçınılmalıdır.

İşletmede sezon bitiminde kapatıldıktan sonra lastiklerin serin yerde birbirlerine değmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.

Lastikler kullanılırken her kullanıcının süresi dolduğunda lastiklerin düzeltilmesi gereklidir.

Lastiklerin her hafta periyodik olarak kontrol edilmelidir.

Lastiklerin kesici, delici veya yanıcı unsurlardan uzak tutulmalıdır.

Lastiklerde ince ince yarılmalar veya çatlamalar başladığında yenisi ile değiştirilmesi gereklidir.

Lastikler kullanıcıların kilolarını göre adetleri azaltılıp çoğaltılmalıdır.