Toysmar Ticari Çatılı Junior Trambolin 4 Kişilik

Toysmar-Ticari-Catili-Junior-Trambolin-4-Kişilik
toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 7toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 8toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 9toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 10toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 11toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 12toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 13toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 14toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 15toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 16toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 2toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 3toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 4toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 5toysmar ticari catili junior trambolin 4 kisilik galeri 6

Ürün Kodu TTJ-004-24
Marka TOYSMAR
Ölçüleri 670x530x450 cm
Kullanıcı Sayısı 4
Stok Durumu Stoklarımızda
Kapladığı Alan 35,50 m²
Taşıma Kapasitesi Her alan 320 kg dır.
Fiyat Sorunuz

Product Description

Fiyat ithal zıplama ağı olan trambolinler için geçerlidir.

ÇATILI TRAMBOLİNDE KULLANILAN MALZEME DETAYI VE ÖZELLİKLERİ
TRAMBOLİN MAKASLI GÜNEŞLİK :
Çelik kosüksiyon üzerine güneş ışığına dayanıklı güneşlik malzemesi kullanılmaktadır.
% 75 ile 95 güneş ışıgını kesen güneşlik uygulaması yapılmaktadır.
Demonte yapılmış olup, modüler sistemde imal edilmektedir.

ZIPLAMA AĞI İTHAL : İthal kumaştan imal edilmiştir. Alev yürümez özelliği vardır. Göz aralığı 1-2 mm dir. Güneş ışığına ve yağmura dayanıklıdır.
ZIPLAMA AĞI ÖRGÜ : 42-48 bükümlü hafif elyaflı iplikten imal edilmiştir. Dayanıklılık ve zıplatma performansını arttırmak için hafif elyaflı iplik kullanılmaktadır.
APARAT : Tüm yükü taşıdığından dolayı polipropilen hammadde den imal edilmiş olup plastik enjeksiyon kalıplarla basılmıştır. İplerin birbirinden bağımsız şekilde çalışması ve sürtünmeyi engellemek için taraklı sistem olarak imal edilmiştir. İplerin aparattan çıkmaması için kilit mekanizması oluşturulmuştur. Aparat örgü aralığına göre dizayn edilmiştir.
DOKUMA : Zıplama ağı iplerinin açılmaması için alt üst şeklinde dokuma yapılmaktadır. Zıplatma esnasında her ipin birbirinden bağımsız çalışması için düğümsüz şekilde örgü tezgahlarında dokuma yapılmaktadır. Hava sirkülasyonunu sağlamak için 6-8 mm göz aralığı ile örülmektedir.
RENK : Güneş ışığına dayanıklı boya kullınmaktadır. İplerin boyama işlemi yüksek ısıda yapılmaktadır.
TAŞIMA KAPASİTESİ : Her bölmenin taşıma kapasitesi 320 kg ‘ dır.

TRAMBOLİN ÇEVRE KORUMA AĞI : Güneş ışınlarına ve dış hava şartlarına dayanıklı polipropilen ipten imal edilmiştir.
ÖRGÜ : Düğümsüz örgü sistemi kullanılarak imal edilmiştir. 3-4 cm göz aralıklı üretilmektedir. Düğümsüz örgü sistemi kullanıcıların sürtünmesi ile oluşan yanmaları engellemektedir.
HALAT : Çevre koruma ağının tüm yükünü çeken halat ağın üst kısmına örgü ile monte edilir. Halat ayrıca çevre koruma ağının yükünü çekerek malzeme ömrünüde uzatmaktadır.
DAYANIKLILIK : Hava şartlarına dayanıklı polipropilen ipten imal edilmektedir. Ağ ile temas halinde kullanıcılara zarar vermemesi için düğümsüz olarak imal edilmiştir

TRAMBOLİN YAY : 3-3,2 mm kalınlığında çelik çekme telden imal edilmiştir.
SERTLİK : Çeşitli ağırlıklara mukavemet sağlaması için sertlik ayarı trambolinlere uygun olarak üretilmiştir.
ISIL İŞLEM : Tel sarımından sonra ısıl işleme tabii tutulmaktadır.
KAPLAMA : Tel ömrünü uzatmak için Galveniz kaplaması yapılmıştır.

TRAMBOLİN BRANDA : 1100 denye pvc kaplı malzemeden imal edilmiştir.
BRANDA RENK ÇEŞİTLERİ : Turuncu, Sarı, Kırmızı, Mavi, Yeşil ve beyaz renk çeşitleri bulunmaktadır.
HAVA KANALLARI : Basınca karşı alt bölmede hava kanalları oluşturulmuştur.
SABİTLEME : Hava kanallarında bulunan boşluklardan kolonlar yardımı ile brandalar çelik kontrüksiyona bağlanır.
CIRT BANDI : Brandaların birleşim yerlerinde kolay kullanım için defarmasyonu en aza taşımak amacı ile cırt bant kullanılmaktadır.

TRAMBOLİN SÜNGER : 22-28 Sert gri süngerden imal edilmektedir. 10 cm yüksekliğinde 50-100 cm genişliğinde sünger kullanulmaktadır.

TRAMBOLİN DİKME KORUMA KILIFLARI : Çevre koruma ağının takıldığı üst ve yan dikmelere özel koruma malzemesi ile sarılıp üzeri trambolin rengine uygun pvc branda ile kaplanmıştır.

TRAMBOLİN ÇELİK KONSÜKSİYON : Ana gövde 50×100 2,5 mm profilden oluşmaktadır. Trambolin ana gövdesi modüler şekilde bağlantılar kurulduktan sonra komple bir malzemeye dönüşür.
YAN VE ÜST DİREKLER : Yan ve üst çerçeve bölümü 40×40 2 mm profilden oluşur. Ürün tamamen modüler geçme sistemdir. Ana gövdede birleşim parçaları kullanılmaktadır.
BOYA : Endüstriyel boya veya elektrostatik sistemde polyester esaslı toz fırın boya kullanılmaktadır.

NOT: Çatılı trambolinler; aşırı rüzgar alan bölgelerde tavsiye edilmez. Çatı uygulaması kış şartlarında kullanıma uygun bir uygulama değildir. Çatı uygulaması genel olarak yaz aylarında kullanıma uygundur.

TRAMBOLİN BAKIM ve KULLANIM

Metal aksamı kontrol ve bakımı

Trambolin çelik konstrüksiyonu, merdiven ve yürüme yolları bağlantı civataları periyodik olarak kontrol edilmeli, gevşeyen civatalar sıkılarak sağlamlaştırılmalıdır. (20 günde bir)

Yayların takıldığı zikzak demirlerin kaynaklarında kopma veya kırılmalar kontrol edilmelidir. (30 günde bir)

Dikme profillerinin ayak üzerine takıldığı havuzların kaynakları kontrol edilmeli, havuz altında bulunan stopun kaynak kontrolü yapılmalıdır. (30 günde bir)

Trambolin ayakları yere eşit olarak basmalı, havada kalan ayakların altına destek konularak eşitlenmelidir. (20 günde bir)

Trambolin kurulan zemin; düz, beton vb. bir zemin değil ise ayakların altına destek konulmalıdır. (her kurulum öncesi)

Boyalı malzemelerde çarpmalardan ve sürtünmelerden dolayı oluşan boya kabarmalarının rötuş boya atılarak paslanmalardan engellenmelidir. (30 günde bir)

Yay kontrolü

Trambolinde bulunan yaylar periyodik olarak kontrol edilmeli, yerinden çıkan yay yerine takılmalıdır. (günlük)

Kırılan ve açılan yaylar yedeği ile değiştirilmelidir. (günlük)

Yaylarda küflenme veya oksitlenme meydana geldiğinde temizlenmelidir.(20 günde bir)

Zıplama ağı kontrol ve bakım

Kopan ipler birbirine örgü şeklindeki gibi ipin koptuğu yerden bağlanıp aparatın içinden geçirerek tekrar kopan ipe kadar örülerek bağlanmalıdır. (günlük)

Zıplama ağında ipteki bulunan büküm tellerinden kopmalar olduğunda, kopan bükümler eklenerek tamir edilmelidir. (günlük)

Kilitli aparatların açılan kilitleri tekrar kapatılmalı, kırılan kilitli aparatlar yedeğiyle değiştirilmelidir. (7 günde bir)

Trambolin brandalarının kontrol ve bakımı

Trambolinde yerinden kayan minderler yerine getirilmelidir. (günde 2)

Trambolinde bulunan branda minderler periyodik olarak kontrol edilmeli, altında bulunan kolonların çözülen ve kopanları bağlanmalı, branda üstündeki kapsüllerde meydana gelen çıkma ve yırtılma halinde tamiri yapılmalıdır.(7 günde bir)

Brandadaki cırtların açılması durumunda yapıştırılarak malzemenin zarar görmesi önlenmelidir. (günlük)

Branda dikişlerindeki açılma, yırtılma ve sökülmeler tamir edilmelidir. (7 günde bir)

Çevre koruma ağının kontrol ve bakımı

Çevre koruma ağında meydana gelen yırtılma ve kopmalarda örülerek tamir edilmelidir. (20 günde bir)

Trambolin çevre ağı kurulum yaptıktan 7 gün sonra ağın alt ve üst kelepçelerin bağlantıları ip ile gerdirerek tekrar bağlanmalıdır.

Çevre ağının bağlı olduğu üst geçmelerin geçme noktasının kontrolü yapılmalıdır. (20 günde bir)

Çevre koruma ağının alt ve üst bağlantı ipleri kontrol edilmelidir. (7 günde bir)

Temizlik

Trambolinde zıplama ağları ayda bir kez deterjanlı su ve fırça yardımı ile silinerek temizlenebilir.

Trambolin brandaları haftalık periyotlar halinde deterjanlı bez ile silinerek temizlenmelidir. (gerektiği zamanlarda ayrıca temizlenmelidir)

Sezon sonu

Trambolin zıplama ağları sezon sonunda katlanıp sıkı bir şekilde bağlanıp file içine koyularak çamaşır makinesinde 40° ~ 60° de yıkanabilir.

Trambolin çevre koruma ağı tazyikli su ile yıkanabilir.

Yaylarda oksitlenme ve paslanma olmaması için kurulanarak paketlenmelidir.

Çelik konstrüksiyon boya rötuşları yapılmalı, zikzak demirlerinin kaynakları kontrolü yapılarak paketlenmelidir.

Dikme ve üst geçme demirlerinin kaynak kontrolleri yapılmalı, kırılma ve kopmalar tamir edilerek paketlenmelidir.

Brandalar içindeki süngerler çıkarılarak kurulanıp iki gün havalandırılarak paketlenir.

Brandaların rengi solduğunda ters çevrilerek bir dahaki sezon için hazır hala getirilebilir.